آیا مبلشویی صنعتی برای منزل من مناسب است؟

آیا مبلشویی صنعتی برای منزل من مناسب است؟

مبل شویی صنعتی به مبل شویی گفته می شود که با دستگاه های صنعتی مبل شویی صورت می پذیرد یعنی مبل ها با دستگاه های مبل شویی صنعتی شستشو خواهند شد. از این رو این مبل شویی بسیار دقیق و سریع اتفاق می افتد. در این مطلب سوالی که اغلب مشتریان مبل شویی دلفین را پاسخ میدهیم ، آیا مبلشویی صنعتی برای منزل من مناسب است؟

شرکت های مبل شویی و قالیشویی هایی که خدمات مبل شویی را انجام می دهند مجهز به این دستگاه های صنعتی مبل شویی هستند و به راحتی مبل ها را در کمترین زمان با بیشترین دقت و کیفیت انجام می دهند.

مبل شویی صنعتی با دستگاه های بزرگ و گران قیمت انجام می شود که هم عمل شستشو را انجام می دهند و هم کل رطوبت ایجاد شده را مکش می کنند؛ از این رو مرحله خشک شدن مبل بسیار سریع اتفاق می افتد و مبل پس از شستشو به سرعت قابل استفاده است و دیگر نیازی نیست که ساعت ها در فضای باز خشک شود.

دستگاه های مبل شویی صنعتی

دستگاه های مبل شویی صنعتی دستگاه های تخصصی هستند که برای شستشو و خشک کردن سطح مبل و صندلی کاربرد دارند برخی از این دستگاه ها قابلیت شستشوی موکت و قالی و همچنین کاشی و سرامیک را هم دارند.

این دستگاه های صنعتی مبل شویی دارای کمپرسور و دو موتور می باشند. این دستگاه ها دارای دو مخزن برای آب تمیز و کثیف هستند.

دستگاه های صنعتی مبل شویی قابلیت تولید کف با فشار بالا را دارند که این عمل به خاطر وجود دو موتور در این دستگاه صورت می گیرد و همینطور کمپرسور دستگاه، مکش این آب و کف و کثیفی را بر عهده خواهد داشت که تمامی این آب کثیف در مخزنی جمع آوری می شود.

دستگاه های مبل شویی صنعتی را با نام های جاروبرقی مبل شویی سیار و همچنین دستگاه فرش شوی در محل نیز می شناسند.

مزایای مبل شویی صنعتی

استفاده از مبل شویی صنعتی بسیار اهمیت دارد و در دنیای امروز قطعا کاربردی خواهد بود. ما در این جا شما را با برخی از مزایای استفاده و شستشوی مبل با دستگاه های صنعتی مبل شویی آشنا خواهیم نمود:

افزایش سرعت شستشو با کیفیت بالا

با استفاده از دستگاه های صنعتی مبل شویی مبل ها را می توان با کیفیت بالا و به سرعت شستشو داد و این امر در حالی انجام می شود که کمترین آسیبی به مبل وارد نشود.

خشک نمودن سریع مبل

اگر در مرحله شستشو رطوبت مبل، کامل خشک نشود، به مبل آسیب وارد می گردد و جدای از این بوی بسیار نامطوبی ایجاد خواهد شد که آزار دهنده است. اگر رطوبت مبل به سرعت خشک نشود این بوی نامطلوب ایجاد شده حتی بعد از خشک شدن رطوبت مبل، در فضا ماندگار خواهد بود.

دستگاه های صنعتی مبل شویی، رطوبت مبل را در کمترین زمان مکش کرده و بعد از شستشو، مبل را خشک تحویلتان خواهند داد و این گونه رطوبتی در مبل و بافت های زیرین باقی نمی ماند که سبب آسیب به مبل شود.

شستشوی مبل در محل

استفاده از این دستگاه های صنعتی مبل شویی برایتان یک مزایای دیگری که دارد این است که مبل شویی را در محل انجام می دهید چرا که دیگر نیاز به جابجایی مبل ندارید و این دستگاه ها سیار هستند و شما می توانید با استفاده از این دستگاه ها مبل هایتان را شستشو دهید و بعد از آن نیازی نیست که در فضای آزاد به خشک شدن آن ها بپردازید. جابجایی مبل ها برای افراد زحمت زیادی را ایجاد خواهد کرد و هدر رفت زمان و انرژی را به دنبال دارد و جدای از آن ، این جابجایی به مبل ها هم آسیب وارد می سازد.

مبل شویی پرند افتخار دارد خدمات مبل شویی در پرند ، اسلامشهر و تهران را در منزل برای همشهریان عزیز ارائه می‌دهد. فقط با یک تماس کارشناسان مبل شویی دلفین در کنار شما خواهند بود.

اگر قصد دارید مبل هایتان را با دستگاه های مبلشویی صنعتی بشویید پس باید یکی از این دستگاه ها را خریداری نمایید. باید گفت که این دستگاه ها بر اساس قابلیتی که دارند و نحوه نظافت و شستشویی که انجام می دهند قیمت های مختلفی دارند که در صورتی که می خواهید دستگاه مبل شویی صنعتی را بخرید که از همه نظر کامل باشد و هم اینکه آسیبی برای مبلتان نداشته باشد باید گفت که هزینه بالایی باید انجام دهید تا دستگاه مناسب را بخرید.

بعد از خرید دستگاه صنعتی مبل شویی توجه داشته باشید باید کار با این دستگاه را آموزش ببینید چون در صورتی که نحوه شستشو و کار با دستگاه را بر اساس مبل مورد نظرتان ندانید حتما به مبل آسیب خواهید رساند.

از آنجایی که همه افراد نمی توانند هزینه های گزافی را برای تهیه دستگاه های صنعتی مبل داشته باشند و اصولا خرید این دستگاه ها صرفا برای شستشوی مبلمان منزل، معقولانه نیست از این رو می توانند از دستگاه های مبل شویی صنعتی شرکت های مبل شویی بهره مند شوند و تنها با یک تماس برای شستشوی مبلشان با دستگاه های صنعتی مبل شویی اقدام نمایند.

مبل شویی های حرفه ای که شستشوی مبل را در محل انجام می دهند مجهز به این دستگاه های صنعتی برای شستشوی مبل هستند. شرکت های مبل شویی با توجه به حجم کاری بالایی که دارند بهترین مارک دستگاه های صنعتی را خریداری می کنند تا طی عملیات شستشوی زیادی که دارند دستگاهشان دچار مشکل نشود و هم این که به مبل های مشتری ها آسیبی وارد نگردد.

مبل شویی دلفین در پرند و تهران مجهز به این بهترین دستگاه های صنعتی مبل شویی است و مبل ها را با کیفیت بالا در کمترین زمان ممکن شستشو می نماید. مبل شویی دلفین کادری مجرب را برای شستشوی مبل ها دارد که دوره های آموزشی لازم جهت شستشوی مبل و کار با این دستگاه های صنعتی را دیده اند از این رو می توانید به مبل شویی دلفین اعتماد نمایید و مبل هایتان را به این شرکت بزرگ مبل شویی که به صورت تخصصی در زمینه شستشوی مبل فعالیت مینماید بسپارید.

4.1/5 - (12 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
تماس بگیرید