تاثیر آلودگی هوا بر مبلمان

تاثیر آلودگی هوا بر مبلمان

مبل ها به دلیل اینکه روزانه مورد استفاده قرار می گیرند و دائما در معرض هوا هستند پتانسیل بالایی برای جذب آلودگی ها و گرد و غبار را دارند که این موارد باعث ایجاد آلرژی و سرطان در افراد خواهند شد. تاثیر آلودگی هوا بر مبلمان امری واضح است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت:

 اگر در شهر هایی زندگی می کنید که شاخص آلودگی هوا بالا است و سلامتی خود و عزیزانتان برایتان اهمیت دارد پس برای نظافت مبلمانتان اهمیت ویژه ای قائل باشید چرا که گذاشتن انرژی و وقت و هزینه برای نظافت و تمیزی و شستشوی مبلمان، سود فراوانی برایتان به دنبال دارد و آن هم سالم ماندن خود و عزیزانتان است.

 برای حذف معضلاتی چون حساسیت و آلرژی باید حتما مبل ها را بخوبی شستشو دهید و بهترین گزینه برای تقابل با حساسیت های آلرژیک، شستشوی خانگی مبل با بخارشوی و یا استفاده از خدمات شرکت های مبل شویی است زیرا این شرکت ها دارای دستگاه های مدرن و کارآمدی در جهت حذف ذرات مضر و خطرناک آلرژیک موجود بر روی سطح مبل هستند.

تاثیر آلودگی هوا بر بهداشت مبلمان

آلودگی هوا بر بهداشت مبلمان بسیار موثر است و سبب جمع شدن گرد و غبار و ذرات معلق و سایر آلاینده ها بر روی مبل می شود. این آلاینده ها و ذرات معلق بسیار خطرناک هستند و باعث ایجاد مشکلات تنفسی و آلرژی و حساسیت های آلرژیک در افراد می شوند.

در تهران درصد آلودگی هوا بسیار بالاست این ذرات معلق و آلاینده ها هم بسیار زیاد هستند از این رو این ذرات روی مبل می نشینند و جدای از این که رنگ مبلمان را تغییر می دهند و تیرگی و کدری مبل را در پی دارند سبب حساسیت های آلرژیک و آلرژی و سرطان در افراد می شوند.

مادام دست افراد در ارتباط با مبل قرار می گیرد و بعد هم دست به سمت چشم و یا بینی ودهان و یا گوش برده می شود و این ذرات خطرناک اینگونه به بدن راه پیدا می کنند و در بدن سبب ایجاد معضل بیماری را می نمایند. در بسیاری از افراد این ذرات و آلاینده ها سبب ایجاد حساسیت های آلرژیک می شوند و یا در افرادی که زمینه آلرژی دارند سبب عود نمودن حسایت و آلرژی خواهند شد. از این رو شستشوی مبلمان را جدی بگیرید و در نظافت مبلمان سهل انگاری ننمایید.

مبل ها به دلیل اینکه روزانه مورد استفاده قرار می گیرند و دائما در معرض هوا هستند پتانسیل بسیار بالایی در جذب آلودگی ها و گرد و غبار دارند که این آلودگی ، گرد و غبار و ذرات میکروسکوپی باعث ایجاد آلرژی و سرطان در افراد خواهند شد. برای رهایی از آلرژی و حذف معضلاتی چون حساسیت های آلرژیک باید حتما مبل ها را بخوبی شستشو دهید تا این مواد میکروسکوپی از سطح مبل پاک شوند.

اگر شستشو و نظافت مبلمان را جدی نگیرید مبل ها می توانند منبع بزرگی از آلودگی در منزل یا محیط باشند چرا که ذرات و آلاینده های موجود در هوا به راحتی بر سطح مبل ها می نشینند و علاوه بر تاثیر بر روی رنگ مبل ها، سبب ایجاد بیماری در افراد می شوند.

شستشوی خانگی مبلمان برای رهایی از ذرات حساسیت زا و آلرژیک

در شستشوی خانگی برای رهایی از این آلاینده ها و ذرات میکروسکوپی موجود در هوا که روی مبلمان نشسته اند باید از بخارشوی استفاده کرد تا از شر این ذرات آلرژی زا راحت شد چرا که بخار آب به دلیل دمای بالایی که دارد در کشتن و از بین بردن این مواد مخرب میکروسکوپی و آلرژی زا بسیار موثر عمل می نمایند.

بخارشو یکی از بهترین موارد در شستشوی خانگی مبل است که در جهت حذف آلرژی و حساسیت های آلرژی بر می تابد. بخار آب به دلیل گرما و دمای بالایی که دارد می تواند میکروب ها و موجودات ریز ذره بینی که ایجاد حساسیت های آلرژیک می کنند را از بین ببرد. لازم به ذکر است که در هنگام استفاده از بخار شوی حتما در و پنجره ها را باز نمایید تا بخار به رطوبت تبدیل نشود و بخار آب به صورت موثر عمل نماید.

استفاده از تجهیزات مدرن برای رهایی از ذرات حساسیت زا

در صورتی که استفاده از بخارشوی برایتان مقدور نیست و یا نحوه ی شستشوی مبلمان با بخارشویی را نمی دانید بهتر است این کار را بر عهده متخصصان امر شستشوی مبل قرار دهید تا مبلمانتان را با جدیت و مهارت کافی و لازم بشویند. شرکت های مبل شویی دارای دستگاه های بسیار مدرنی هستند که به راحتی ذرات و مواد مضر حساسیت زا را از سطح مبل پاک می کنند و مبل را بی خطر نموده و سلامت و بهداشت را برایتان به ارمغان می آورند.

نقش مبل شویی ها در کاهش شدید حساسیت های آلرژیک در تهران

برای حذف معضلاتی چون حساسیت و آلرژی باید حتما مبل ها را بخوبی شستشو دهید و بهترین گزینه برای تقابل با حساسیت های آلرژیک، استفاده از خدمات شرکت های مبل شویی است زیرا این شرکت ها دارای دستگاه های مدرن و کارآمدی در جهت حذف ذرات مضر و خطرناک آلرژیک موجود بر روی سطح مبل هستند.

به مبل شویی های با سابقه و با تجربه و کارآمد اعتماد نمایید تا شستشوی مبل هایتان با سرعت و دقت صورت گیرد و اینگونه مبل هایتان عاری از مواد میکروسکوپی سرطان زا و آلرژیک عاری گردد.

مبل شویی دلفین یکی از بهترین های مبل شویی در تهران ، پرند و اسلامشهر است که تا به اکنون سابقه درخشانی در امر شستشوی مبل دارد. شرکت مبل شویی دلفین بسیار کارآمد در زمینه شستشوی تخصصی مبلمان عمل نموده که رضایت مشتریان ثابت این شرکت، گواه این مطلب می باشد.

مبل شویی دلفین در تهران دارای دستگاه های مدرن و با کیفیت است که با بهره گیری از بهترین مواد شوینده بی ضرر، مبل را بی هیچ آسیبی شستشو می دهند و کادر مجرب و دوره دیده این شرکت در اسرع وقت به محل آمده و شستشوی مبلمان را در کمترین زمان به بهترین نحو انجام می دهند. 

4.7/5 - (6 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
تماس بگیرید