راهکارهای اقتصادی برای مبلشویی

راهکارهای اقتصادی برای مبلشویی

در این مقاله به راهکارهای اقتصادی برای مبلشویی پرداختیم چراکه مبل ها در زیبایی فضا نقش بسیار موثری دارند. از طرفی مبل ها، محلی مناسب برای جذب آلودگی و میکروب هستند چرا که در محیط باز و پر رفت و آمد می باشند و مادام روی مبل ها گرد و خاک و ذرات معلق در هوا می نشیند؛ پس مبلمان از آلودگی زباله و ذرات معلق در هوا نمی تواند در امان باشد.

این آلودگی ها اغلب با چشم قابل رویت نیستند ولی همین مبل می تواند منشا انتقال آلودگی باشد و از آن جایی که مبل ها کالایی لوکس و گران قیمت به حساب می آیند از این رو مقرون به صرفه نیست و نمی توان مادام مبل را تعویض نمود و مبل جدید ر ا جایگزین کرد بنابراین شستن مبل بسیار گزینه مناسبی برای رهایی از مبل آلوده و کثیف است.

آیا به دنبال راهکارهای اقتصادی برای مبلشویی باشم ؟

یکی از روش های نگهداری و مراقبت از مبل و حفظ زیبایی اولیه مبل شستشوی مبل است که مبل شویی تجربه، دقت و ظرافت می خواهد یعنی این کار باید توسط افراد کاربلد انجام گیرد و همچنین باید با دستگاه های پیشرفته و به روز صورت گیرد تا آسیبی برای بافت مبل نداشته باشد و این شستشو تغییری در ظاهر و رنگ مبل ایجاد ننماید.

اصولا شستشوی مبل به صورت خانگی و یا توسط مبل شویی ها انجام میشود. اگر قصد شستشوی خانگی مبل را دارید حتما و حتما مبلتان را به روش اصولی بشویید زیرا شستشوی غیر اصولی تنها عایدی که برایتان دارد آسیب به مبل است و شما را متحمل به پرداخت هزینه های گزاف می کند. پس صرفا دنبال راهکارهای اقتصادی برای مبلشویی نباشید و کیفیت شستشو نیز برای شما مهم باشد.

اگر هم تصمیم دارید شستشوی مبل توسط مبل شویی ها انجام شود حتما حتما مبل شویی با تجربه و کارآمد و با سابقه را انتخاب نمایید تا شستن مبل را با کیفیت و دقت و ظرافت انجام دهد.

مجموعه دلفین خدمات مبل شویی در تهران و اسلامشهر و پرند را بصورت تخصصی ارائه میدهد و یکی از این مبل شویی های با تجربه است که به صورت تخصصی در زمینه شستن مبل فعالیت دارد و تا به الان سابقه درخشانی در شستن مبل ها داشته است. مبل شویی دلفین دوره های آموزشی فراوانی را برای کادر فعال در مجموعه برگزار می کند تا هر زمان با شیوه های نوین شستشو آشنا شوند.

مبل شویی دلفین مجهز به تجهیزات مدرن و بی ضرر برای مبل است که مواد بی ضرری برای بافت مبل استفاده می کند تا بهترین شستشو را به مشتریان ارائه دهد.

مضرات شستشوی مبل در منزل

همانطور که در بالا اشاره شد بعضی مواقع به دلیل انتخاب راهکارهای اقتصادی برای مبلشویی در شستشوی خانگی باعث آسیب به مبلمان می‌شود و در بهترین حالت باعث به اصطلاح چرک مرد شدن و کثیف شدن بیشتر مبل بعد از شستشو خواهد شد.

عدم خروج رطوبت ایجاد شده در شستشوی خانگی غیر اصولی مبل که این خیس ماندن، خود سبب کثیف شدن سریع مبل خواهد شد و بوی بدی هم بعد از شستشو برای مبل ایجاد می شود. همچنین عدم خروج رطوبت و آب ایجاد شده در شستشو، سبب کپک زدگی و گندیدن بافت مبل می شود و جذب آلودگی و گرد و خاک بیشتر توسط مبل را خواهید داشت، زیرا رطوبت مبل کاملا خشک نشده است.

اگر رطوبت ایجاد شده در حین شستشو جذب نگردد و خشک نشود در این صورت رویه ی مبل به دلیل مرطوب ماندن و خشک نشدن، کهنه می گردد و زودتر امکان پوسیدگی پیدا می کند.

در شستشوی خانگی غیر اصولی مبل های چرمی، سفیدک زدن مبل ها را داریم مخصوصا در مبل های چرم رنگ تیره که این لکه های سفیدک بسیار مشخص هستند.

ایجاد بوی نامطبوع و بد در اثر شستشوی خانگی مبل ها چرا که رطوبت و آب مبل کامل خشک نمی شود.

لک شدن و پرز گرفتن پارچه مبل در شستشوی غیر تخصصی خانگی را شاهد خواهید بود.

شستشوی غیر تخصصی مبل سبب آسیب به بافت پارچه، چوب و بدنه مبل می شود.

مزایای استفاده از خدمات مبل شویی ها

از آنجایی که مبل شویی ها دارای دستگاه های مدرن و پیشرفته برای شستشوی مبل ها هستند از این رو بسیار می توانند در امر شستشوی مبل ها موثر باشند و به نحو احسنت عمل کنند.

چرا که این دستگاه ها مواد شستشو و محلول پاک کننده را با فشاری مناسب برای مبل مورد نظر، روی سطح مبل می ریزند و برای شستشو فشار زیادی به سطح مبل وارد نمی سازند از این رو آسیبی به مبل وارد نمی شود، بعد از شستشو هم تمامی آب و کف ایجاد شده در شستشو به وسیله دستگاهی به درون دستگاه کشیده می شود و از سطح مبل جذب می شود که این مطلب بسیار در شستشو حائز اهمیت است چرا که رطوبتی در رویه مبل و بافت زیرین مبل باقی نمی ماند که موجب ایجاد آسیب در مبل گردد.

مبل شویی ها دارای کادری مجرب و آموزش دیده برای شستشوی مبل هستند. این افراد به طور کامل کار با دستگاه را آموزش دیده اند و با نحوه ی صحیح شستشوی هر نوع مبل کاملا آشنایی دارند پس هنگام شستشو آسیبی به مبلتان وارد نمی شود و مبل را با کیفیت و دقت بالا، عاری از کثیفی و لک خواهند کرد.

شستن مبل را می توانید در منزل انجام دهید اما اگر این شستن، غیر اصولی و با شیوه ی غیر تخصصی ، توسط فردی بی تجربه و ناوارد و همچنین بدون کمک گرفتن از دستگاه های مدرن و تجهیزات پیشرفته بدون آسیب صورت گیرد نه تنها شستشوی مقرون به صرفه ای نداشته اید و در هزینه ها صرفه جویی نکرده اید بلکه سبب آسیب به مبل شده اید و هزینه هایی چون تعمیر مبل، تعویض روکش مبل و یا حتی تعویض مبل را به دنبال خواهید داشت.

از این رو هنگام شستن خوب توجه نمایید و اگر توان و تخصصص شستن مبل را ندارید اصلا شسشوی خانگی مبل را انتخاب نکنید زیرا جز ضرر چیزی عایدتان نخواهد کرد.
اگر فردی از اعضای خانه شما دارای آلرژی می باشد باید گفت که حتما شستشوی مبل ها را به مبل شویی ها بسپارید تا خیالتان از مبل ها راحت شود که کاملا عاری از آلودگی و ذرات معل و گرد و خاک می شوند و مراحل ضد عفونی مبل ها صورت گیرد

4.7/5 - (6 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
تماس بگیرید