مبل شویی در تهران

مبل شویی در تهران

دلفین بهترین مبل شویی تهران

مبل شویی دلفین یکی از بهترین مراکز مبل شویی در تهران است. این مرکز با استفاده از تجهیزات مدرن و تیمی از کارشناسان مجرب و با تجربه، خدماتی با کیفیت و قیمت مناسب در زمینه شستشوی مبلمان ارائه می‌دهد.

مبلشویی دلفین افتخار دارد خدمات تخصصی مبل شویی در تهران را برای ادارات ، هتلها ، مراکز آموزشی ، شرکتها و رستورانها بصورت ویژه انجام میدهد.

خدمات مبلشویی دلفین برای منازل توسط بهترین تکنسین های این مجموعه و با دقت و ظرافت مثال زدنی انجام می‌شود.

در این مرکز، مبلمان شما با استفاده از روش‌های حرفه‌ای و مناسب، شسته و تمیز شده و در صورت نیاز مشاوره های لازم داده می‌شود. تیم کارشناسان مبل شویی دلفین، با استفاده از مواد شوینده و تجهیزات مخصوص، به راحتی انواع لکه‌های مختلف را از مبلمان شما حذف می‌کنند و همچون روز اول به شما تحویل می دهند.

همچنین، این مرکز از موادی با کیفیت برای مبل شویی در محل استفاده می‌کند تا مبلمان شما بعد از شستشو، مانند آنچه در ابتدا بوده است، به‌نظر برسد. همچنین، تیم مجرب مبل شویی دلفین، با توجه به نیازهای شما، می‌تواند راهکارهایی برای حفظ زیبایی و ماندگاری مبلمان شما ارائه دهد.

یکی از مواردی که بسیاری از افراد نگران آن هستند آسیب به کیفیت مبلمان حین شستشو است ، تجهیزات مبل شویی دلفین کاملا استاندارد بوده و بهترین تکنسین های مبلشویی تهران نیز در این مجموعه فعالیت دارند بنابر این کیفیت شستشو مبلمان در مبلشویی دلفین ضمانت شده است.

با توجه به تجربه و مهارت تیم کارشناسان مبل شویی دلفین، شما می‌توانید از خدمات با کیفیت و قیمت مناسب این مرکز بهره‌مند شوید و مبلمان خود را برای چندین سال بهترین شکل ممکن نگهداری کنید.

اگر در شهر جدید پرند زندگی می‌کنید نگرانی بابت خدمات رسانی مجموعه مبل شویی دلفین نداشته باشید . مبل شویی دلفین افتخار دارد علاوه بر مبل شویی در تهران با تاسیس شعبات مستقل در پرند و اسلامشهر خدمات مبل شویی در پرند و اسلامشهر را نیز بصورت تخصصی و در کوتاه ترین زمان ممکن به اهالی پرند ارائه دهد.

مبل شویی در تهران

همین الان سفارش خود را ثبت کنید

مبل شویی دلفین

قیمت مبل شویی در تهران

تعیین قیمت مبل شویی در تهران به عوامل مختلفی بستگی دارد که در زیر به برخی از این عوامل اشاره می‌کنم:

    • نوع مبل: نوع مبل (مانند چرمی، پارچه‌ای ، مبل‌های تختخواب‌شو – فوتون‌ها، مبلمان سلطنتی یا استیل ، انواع مبل کلاسیک ، مبل‌های دسته منبتی ، انواع مبل اسپرت ، مبل چندبخشی (Sectional Sofa) و … ) بر روی قیمت مبلشویی تأثیرگذار است. برای مثال، شستشوی مبل چرمی نسبت به مبل پارچه‌ای قیمت بیشتری دارد. دلیل اصلی این موضوع لزوم استفاده از مواد شوینده متفاوت و همچنین زمان متفاوت شستشوی مبل در هر یک از انواع مبل است.
    • اندازه مبل: اندازه مبل نیز بر قیمت تأثیرگذار است. مبل‌های بزرگتر، معمولاً قیمت بیشتری دارند.
    • نوع کثیفی: نوع کثیفی مبل نیز بر روی قیمت تأثیرگذار است. به طور کلی، مبلمانی که کثیفی بیشتری دارند، به شستشو بیشتری نیاز دارند و قیمت بیشتری نیز دارند. همچنین برای از بین بردن برخی از لکه ها به مواد گران قیمتی نیاز است که طبیعتا روی قیمت شستشوی مبلمان نیز تاثیرگذار است.
    • محل مبل شویی: محل مبل شویی نیز بر روی قیمت تأثیرگذار است. به عنوان مثال، شستشوی مبل در منزل قیمت بیشتری نسبت به شستشوی مبل در مرکز مبل شویی دارد.
    • نوع خدمات مورد نیاز: نوع خدمات مورد نیاز مانند شستشو، تعمیر، بازسازی و … نیز بر روی قیمت تأثیرگذار است.
    • تعداد مبل: تعداد مبل‌هایی که نیاز به شستشو دارند نیز بر قیمت تأثیرگذار است.
    • شرایط خاص: شرایط خاصی مانند وجود لکه‌های سخت‌گیرانه، بوی نامطبوع و … نیز ممکن است بر روی قیمت تأثیرگذار باشند.

در کل، برای تعیین قیمت دقیق مبل شویی در تهران ، بهتر است با مرکز مبل شویی دلفین تماس گرفته تا کارشناسان ما اطلاعات دقیقی درباره خدمات به شما ارائه دهند.

قیمت مبل شویی

سفارش موفق مبل شویی
0 +
بالاترین امتیاز از مشتریان
0 +
مشتری راضی
0 +
4.8/5 - (5 امتیاز)

4 در مورد “مبل شویی در تهران”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
تماس بگیرید