تأثیر مبل شویی منظم بر عمر مفید مبلمان

تأثیر مبل شویی منظم بر عمر مفید مبلمان

در مورد تأثیر مبل شویی منظم بر عمر مفید مبلمان شکی وجود ندارد از این رو اگر طول عمر مبلتان مهم است بهتر است برای نظافت و شست و شوی مبلتان وقت و انرژی بگذارید و با دقت و ظرافت مبلمانتان را تمیز نمایید.

مبلمان یکی از ضروری ترین کالاهای امروزه است که دیگر کالای لوکس به حساب نمی آید و  آن را در هر خانه ای در ابعاد و شکل ها و رنگهای مختلف خواهید دید. در هنگام خرید مبل شما به جنس پارچه و چوب و بدنه توجه می کنید تا با توجه به هزینه ای که قرار است صورت دهید بهترین و با کیفیت ترین مبلمان را انتخاب نمایید تا مبلتان با کیفیت باشد و زود خراب نشود. باید گفت که می توانید عمر مفید مبلمان را با نگهداری صحیح، افزایش دهید تا اینگونه دیرتر به تعمیر نیاز پیدا کند.

چگونه می توانید با شست و شو عمر مبلمان را افزایش دهید

گرد و خاک دشمن مبل هستند و به مرور تحلیل زیبایی مبل را سبب می شوند و مبل را کدر و چرک می کنند. و از همه مهم تر گرد و خاک به راحتی به تار و پود مبل رخنه می کنند و اینگونه تار و پود را از هم گسسته می سازند. پس اگر مدتی را در خانه نیستید توصیه می شود که روی مبلمانتان پارچه ای بیندازید تا از نفوذ گرد و خاک به داخل پارچه مبل جلوگیری نمایید.

اگر عمر مبلمانتان برایتان اهمیت دارد باید گفت که گردگیری هفتگی مبلمان در افزایش عمر مبلمان بسیار اهمیت دارد. از این رو مبلمان را هفتگی جارو برقی بکشید تا گرد و خاک نشسته بر روی مبل از بین برود.

با سری باریک جاروبرقی درزهای مبلمان را بکشید تا تمام ذرات گوشه ها و درزها خالی از گرد و خاک و یا هر زباله ای شود و با سری گردگیر جاروبرقی روی پارچه مبلمان بکشید تا ذرات گرد و غبار از روی پارچه مبل بلند شوند. نظافت فضاهای خالی بین بالشتک ها و زیر پایه های مبل را فراموش نکنید.

نظافت کامل مبلمان

یک سری از قسمت های مبل را نمی شود جاروبرقی کشید و تنها باید با یک برس نرم مخصوص به آرامی روی پارچه مبل کشید تا پارچه مبلمان آسیب نبیند. باید خاطر نشان کرد که نظافت مبلمان بدون هیچ فشاری انجام شود تا شما را به هدفت افزایش طول عمر مبلمان برساند.

مبلمان چرمی را هم باید هر هفته با دستمال مرطوب تمیز کرد و بلافاصله بعد از آن دستمال خشک کشید تا این مناطق خیس نمانند و لک شوند.

کسانی که در خانه حیوانات خانگی دارند باید توجه داشته باشند که مو و پرز حیوانات با جاروبرقی از روی مبلمان جمع آوری نمی شود و باید این کار را با پرز گیر انجام داد.

از بین بردن لکه ها و کثیفی ها از روی مبل

با دستگاه بخارشو می توانید لکه ها و کثیفی های مبلمانتان را پاک کنید. باید توجه داشته باشید که اگر این مرحله را به درستی انجام ندهید به مبلمان آسیب خواهید زد. با استفاده از بخارشو پارچه مبل را از بالا به پایین شستشو دهید.

در صورتی که بخارشو ندارید می توانید از یک حوله نرم و آب ولرم استفاده کنید و شستشوی مبل را از بالا به پایین انجام دهید.

از خدمات مبل شویی ها استفاده نمایید

باید گفت که اگر نمی توانید و یا وقت و دقت و تخصص کافی در امر شست و شوی مبل ندارید بهتر است انجام این کار را خود بر عهده نگیرید و اینگونه باعث آسیب به مبل نگردید و کاهش طول عمر مبلمانتان را سبب نگردید.

شرکت های مبل شویی به راحتی در کمترین زمان، مبلمان را شست و شو داده و بدون هیچ آسیبی به مبل شما را در بحث افزایش طول عمر مبلمان یاری می کنند چرا که شرکت های مبل شویی با کادری مجرب و باتجربه و تخصصی عمل کرده و دستگاه های پیشرفته مبل شویی را دارند و بهترین و بی ضرر ترین مواد را برای شستشوی مبل استفاده می کنند.

مبل شویی ها به راحتی و در کمترین زمان، مبلمان را گرد گیری می کنند و لکه هایی که پاک کردن آن برایتان سخت و نشدنی است را پاک کرده و همچنین بوی نامطبوع مبل ها را از بین می برند.

اگر در تهران زندگی می‌کنید مبل شویی دلفین به عنوان یکی از بهترین های مبل شویی در پرند می‌تواند خدمات مبل شویی را برای شما با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت ارائه دهد.

سخن آخر در مورد تأثیر مبل شویی منظم بر عمر مفید مبلمان

نظافت مبل را جدی بگیرید و اگر می خواهید این نظافت و شست و شو را خود انجام دهید بهتر است قبل از اقدام به کار نظافت مبلمان، راه های شست و شو و نظافت را به طول کامل و صحیح آموزش ببینید و اگر هم مایل نیستید که نظافت مبلمان را خود بر عهده داشته باشید بهتر است این شستشو و نظافت مبل را بر عهده کسانی که خدمات شستشوی مبل را انجام می دهند بگذارید.

Rate this post

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
Call Now Buttonتماس بگیرید